مگه من دوست نداشتم؟


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

اون همه ناله و بی قراری اون همه غصه و گریه زاری حق من نبود    که اینجور تو بخوای بری و رو دل من پا بذاری

مگه من دوست نداشتم تو بگوووو؟؟؟                          مگه من چی کم گذاشتم تو بگووووو؟؟؟         

تو بگو چرا بریدی از دلم ؟؟؟؟                              تو چه جور دلت اومد بگی برم؟؟؟          

تو بگو چجور ازت دل بکنم ؟؟؟                                          تو می دونی عشقم عاشقت منم           

تو بگو اگه بری چکار کنم؟؟؟                                               چجوری پاییزم و بهار کنم؟؟؟           

 اون همه زخم زبون شنیدم من به خاطر به تو رسیدن              از دل و جون خودم گذشتم اما آخرش از تو چی دیدم    

 



نظرات شما عزیزان:

غریبه
ساعت22:19---22 مهر 1390
مرسی داداش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانهدست نوشته هااشعار غمناک
جمعه 22 مهر 1390| 15:24 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§